tijd

Ik heb mezelf wat tijd gekocht dit schooljaar. Veel tijd. Genoeg in elk geval om me op iets nieuw te storten. Ik heb getwijfeld om me in te schrijven in de avondschool, maar ik ken mezelf: eens het winter wordt, zie ik het dan weer niet zitten om de fiets te nemen en door de koude naar de les te rijden. ik plof dan in de zetel en geraak er niet meer uit. Elke ochtend als de kinderen naar school vertrokken zijn, zet ik dus mijn koptelefoon op en herhaal ijverig de lesjes: Buongiorno signora, come sta? Bene, grazie!

DSC_4618

4 thoughts on “tijd

  1. Ik heb een paar jaar geleden een korte cursus (alleen tweede semester) Italiaans voor op vakantie gevolgd in het CVO in Leuven. Was echt plezant, met een goeie leerkracht. Ik wou er wel mee doorgaan, maar kreeg het te druk met mijn werk. Wel lesboeken gekocht om op mijn eentje door te gaan, maar ze blijven helaas liggen. Ooit ga ik er mee door, want ik vind het een mooie taal. Succes!

Geef een reactie

