e-reader

Ik heb er maanden over zitten twijfelen en ben uiteindelijk toch gezwicht. Na één bladzijde was ik al helemaal verkocht. Wij hebben niet echt plaats op overschot in ons huis. Veel boeken kopen zit er dus niet in en eigenlijk vind ik dat ook wel zonde, zo’n boek staat daar dan te staan in de kast en ik lees dat toch nooit twee keer. Ik lees vooral graag op de trein of op de bus, op cafe, als ik op iemand moet wachten, op een bankje in de zon in de speeltuin,… maar zo’n boek altijd meezeulen in mijn handtas… soms zitten er exemplaren van meer dan 400 bladzijden tussen. Om nog maar te zwijgen van al het gewicht dat je meezeult bij leesvoer voor op reis…

Het ding hieronder weegt 168 gram en er kunnen ongeveer 1200 boeken in. Al wat ik ooit nog wil lezen, verzameld in iets wat niet veel groter is dan mijn portefeuille! Een halve bibliotheek in mijn sjakosch!

 

 

One thought on “e-reader

  1. Pingback: wijvenweek #2: guilty pleasures en kleine kantjes « zusjesenzo

Geef een reactie

