Carnage

Zoveel goeie films in de filmzaal de laatste weken! Hoe hard ik ook mijn best doe, met af en toe zelf 2 films per week, ik krijg mijn lijstje precies maar niet afgewerkt (nog te gaan: Hugo, The girl with the dragon tattoo, Drive, Tot altijd). Gisteren, toen er buiten een licht gekuch en wat vermoeidheid nog niet veel te merken was van mijn keelontsteking van vandaag, sleepte ik me door de vriekou naar Carnage. Zo hard gelachen! Over de kleinste en donkerste kantjes van de mens die tijdens een uit de hand gelopen ruzie naar boven komen:

 

3 thoughts on “Carnage

  1. hmm ‘k ben wellicht in geen 5 jaar in een cinema geweest….’k kan daar precies mijn geld en tijd niet aan spenderen. ‘k zie ze ooit wel eens op een vliegtuig en anders binnen een paar jaar op tv, met een half oog op een paar blogs of FB en voor de rest half snoozend in de zetel

Geef een reactie

