filmtip

Ik kan daar ongelofelijk van genieten, van naar de cinema gaan. En ik ga dan ook echt wel heel veel. Welk genre, dat maakt niet uit, ik ben een alleskijker. Maar deze nieuwe van Bouli Lanners springt er toch wel uit. Dankzij de prachtige (natuur)beelden en de geweldig schone muziek (The Bony King of Nowhere) doet hij me wat denken aan Into the wild. Je zou kunnen zeggen dat het een sociaal drama is, maar dan niet met de deprimerende ondertoon zoals de sociale drama’s van de gebroeders Dardenne. Nee, deze film is eerder één groot avontuur en zit vol humor. Schrijnend wel dat er de avond dat wij gingen kijken maar drie personen in de zaal zaten (en wij waren er twee van). Echt zonde… allemaal gaan kijken dus!

One thought on “filmtip

  1. hmmm…ik vraag me af of het 3, 4 of 5 jaar geleden is dat ik nog eens in de cinema kwam. Ik kan daar precies mijn geld nie meer aan geven, liever thuis in de zetel …ook wel omdat ik me nooit meer 100% naar een film of lange serie concentreer, altijd combineer ik het met surfen, chatten, strijken, telefoneren, …

Geef een reactie

