Secret Santa

Mijn pakje van mijn Secret Santa is vandaag toegekomen! En wat voor één! Ik had de nieuwe Flow agenda al op verschillende plaatsen gezien en hij stak me al een hele tijd de ogen uit. Vandaag heb ik er dus eentje! Hoe mijn Secret Santa binnen het opgelegde budget is kunnen blijven, is me een raadsel, maar ik ben er in elk geval super blij mee! De eerste afspraken zijn al ingevuld trouwens.

Bedankt, Petra! Ook voor het mooie zelfgemaakte kaartje!

Bedankt, Tess, voor het vele werk dat er ongetwijfeld is ingekropen!

15 thoughts on “Secret Santa

  1. Wat een supermooi cadeau. Ik gebruik de agenda al sinds september en het is elke dag een plezier om erin te schrijven. Wat een mooie cadeau’s verschijnen er toch.

  2. Pingback: Oef! | Calamiteitenleer voor gevorderden

  3. De flowagenda stak ook mijn ogen uit. Maar ik vind het formaat niet zo handig. Dan heb ik maar ene van De Bond zonder naam 😉
    Veel plezier ermee!

    En mooie cadeaus inderdaad

Geef een reactie

