ons kookboek

Vierkant formaat, om een keer iets anders te hebben. Al onze succesrecepten gebundeld.
En sinds een paar weken geven de kinderen hier subtiele (in de boekenkast de kookboeken uithalen, er ostentatief in bladeren en eens mompelen “Dat is al KEIlang geleden dat we dat nog gedaan hebben”)Β en minder subtiele hints (“Zeg! Waarom doen wij dat nooit meer, zo koken op woensdag?!”) om de kookdag weer in te voeren.
Toch nog eens over nadenken, voor ik me weer in dat verhaal stort…

19 thoughts on “ons kookboek

  1. Echt wel een geniaal idee om die recepten in boekformaat te stoppen! Jouw meisjes gaan dat later zeker en vast koesteren, dat kan niet anders.

    Je zou er zelfs nog geld aan kunnen verdienen ook, denk ik πŸ˜‰

  2. Neenee, ’t is echt niet de bedoeling om een handeltje in kookboeken te beginnen :-). Trouwens, wie nog graag recepten wil van mijn vorige blog: ik wil ze gerust doormailen. Gratis en voor niks πŸ™‚

  3. Echt super leuk zo’n persoonlijk kookboek.
    En moest je nog enkele van die receptjes hebben, die mogen altijd eens mijn richting uitvliegen.

  4. Geweldig idee, zo’n kookboek! Ik heb ooit met het idee gespeeld om ‘mijn’ koekjesrecepten (je weet wel, van de koekjeswedstrijd) te bundelen en de boekjes te verkopen voor Music for Life. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd daar in kruipt en of dat een succes zou zijn.

  5. Waar kan ik het bestellen?
    ’t Ziet er geweldig uit!
    M’n kindjes zijn nu nog wat klein, maar zo maken wij er ook ooit eentje!
    Bedankt voor de tip!

  6. Amaai… mijne frank is nu pas gevallen! Natuurlijk wil ik graag dat recepten-archief waar ik in maart al eens om gevraagd had! πŸ™‚

Geef een reactie

