Frankrijk 2010, dag 1: Droyes

Mijn zomervakantie begint elk jaar sowieso al fantastisch met mijn verjaardag. 1 juli, geen perfectere dag om te verjaren als je leerkracht bent. Ik heb het  dan ook nooit erg gevonden om  jarig te zijn, ook niet toen er geen 2 meer vooraan mijn leeftijd stond.
Mr. zusjesenzo verraste me dit jaar door onze reis al een dag vroeger te plannen. Een nachtje in La maison de Marie in Droyes (Champagnestreek).
Na een snikhete dag in de auto wilden we naar le lac du Der in de buurt. De kinderen waren aan het zagen dat het te warm was, nergens schaduw te vinden aan het meer, wij werden ook ambetant en toen, als een fata morgana, zagen we dit:

We zijn er dan maar de hele avond blijven zitten, met onze voeten in de fontein.

De volgende dag: heerlijk ontbijten in een prachtige tuin:

En de meisjes maakten een nieuwe vriend:

Leven als God in Frankrijk, ’t kan zo simpel zijn als dit…

4 thoughts on “Frankrijk 2010, dag 1: Droyes

  1. Amai ziet er allemaal om ter zaligst uit, k tel hier ook nog de dagen en dan vind ge ons ook weer in Frankrijk, natuurlijk. Véél reisplezier én geniet!

  2. Wat ziet het er daar heerlijk uit! Ik ga snel verder lezen over de volgende dagen.
    Maar eerst nog dit: zie ik daar een (zelfgemaakt?) sponsen shortje op de foto ;-)? En een hond als vriend… Oei, oei, oei. Straks zagen ze de oren van je kop om ook een hond te krijgen!

Geef een reactie

