vrijdag

Op een vrijdag, net voor de vakantie begint…

… onderga ik een 2 uur durende vakvergadering met de glimlach, in gedachten ben ik toch al thuis
… lijkt de zon ineens harder te schijnen dan de dag daarvoor
… kan een laatste (belangrijke) drukfout die nog ontdekt werd in een brochure van mijn hand en die ik net in 2000 exemplaren op de post deed me totaal niks meer schelen
… zing ik in de auto, onderweg naar huis, keihard mee met het eerste nummer dat uit de radio klinkt, ook al is het dit:

3 thoughts on “vrijdag

Geef een reactie

